Sosyal medya

Sorun nerede, neden tüm dünya sosyal medya pazarlamanın getirilerinden bahsederken, 30 milyon Facebook kullanıcısı olan ülkemizde şirketler bu kanaldan kar edemiyorlar, takipçi sayılarını arttıramıyorlar? Bunun çeşitli sebepleri var, Ülkemizdeki Facebook kullanıcıları arkadaşları ile daha çok özlü sözleri ve fotoğrafları paylaşmayı tercih ediyor. Yani, kendi özlerinden ve yaratıcılıklarından, bilgi birikimlerinden daha çok, onun bunun yazdığını beğenmekten ve paylaşmaktan öteye geçemiyor. Yani özgün değiller. Bu özgün, komik, ilginç, yeni ve bilgi dolu olma durumu maalesef şirketler için de geçerli. Onlar da sosyal medyada sadece varolan ürün ve hizmetlerini paylaşmaktan öte yeni bir şey söylemiyorlar. Bu sebeple, herkes aslında maskelerinin ardına saklı, hem var hem yok bir hayat sürüyor.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Disleksi ve otizm eğitimi