Yeniden pazarlama kampanyaları

Internette varolan bir siteye bir kez bir müşteri girdikten sonra, Internette sörf ederken gezdiği diğer
sitelerde ilk sitenin reklamlarının bu kullanıcı için gösterilmesine Yeniden pazarlama deniyor.
Yeniden pazarlama, sonuçta sitenize giren ve çıkan kişilere, sepete bir şeyler atan ve sonra sepeti terkeden kişilere yeniden sitenizi hatırlattığı için uygun bir kampanya yönetimi sistemi.
Yeniden pazarlama görsel reklamlarını daha da geliştiren başka bir yöntem de Dinamik Yeniden pazarlama. Bu yöntemde Google Merchant Center'a xml formatında sitenizdeki tüm ürünleri yüklüyorsunuz. Daha sonra, Google Adwords'te reklamlarınızı dinamik pazarlamaya uygun bir şekilde yaratıp siteye eklediğiniz özelleştirilmiş yeniden pazarlama etiketi ile sepetlerini terkeden müşterilere başka sitelere gittiklerinde reklamlarınızı tekrar tekrar gösteriyorsunuz.
Amaç müşterilere terkettikleri ürünleri yeniden hatırlatmak ve ürün alımlarını artırmak.
Google Adwords'te yayınladığınız reklamların sizin belirleyeceğiniz TBM uyarınca uygun şekilde listelenmelerini sağlayabilirsiniz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Disleksi ve otizm eğitimi